dilluns, 19 de desembre del 2016

A MI ELS LLIBRES M'HAN DE TROBAR, JO NO ELS BUSQUE

Això em deia avui una alumna, a la pregunta "què feu per a trobar llibres que us enganxen"? L'altre reia imaginant-se un llibre que li queia al damunt, com vingut del cel. 

I un altre, fins fa no res gran lector, em confessava que no hi ha llibres que l'atraguen. Ara bé, quan comencem a parlar dels llibres que llegia l'any passat, posa cara d'haver-los gaudit. Els recorda amb emoció positiva. 


I ara acabe de descobrir un llibre amb el qual  potser s'haurien de topar "per atzar" i després deixar-se endur per la curiositat i llegir-ne les primeres ratlles. Wonder, de l'americana R.J Palacio.

Em pregunte si els alumnes de 4t d'ESO són massa grans per a llegir-lo. El protagonista té 12 anys. Aquest detall els pot fer tirar enrere? Hauré de provar-ho per a eixir de dubtes. 

Llegiu-ne la informació que aporta l'editorial Comanegra:

«Em dic August, per cert.
No penso descriure la meva cara.
Segur que és molt pitjor que tot
el que us esteu imaginant.»

Continua llegint ací.

Per cert, la traducció (aspecte molt important) és d'Imma Falcó, garantia de qualitat! ;)